Catatan Popular

Sabtu, 30 Julai 2011

mari kiter berpuasa penuh !!

yea , yea !! dengan bangga nyer aku mengishtihar ken bahawa aku akan puasa ta lame lagi !! bhaha !! (cube untok membuat lawak) ta sabar siutt na puasa !! aku na full tpy mslah perempuan ta bole dielakkan !! ta per ,, aku semangat giler na puasa ~!! aku n ta tahu kenaper ?? huhuewpp ! mybe na sambut bufday abang aku sekali kudd ,, tuh lar pasal aku semangat na puasa ,, memang ta der kene mengene erk ?? hahaw !! sebenar nyer , aku hurmm ,, ta der mood aku na cerite ,, aku saje na gembira kan haty aku nirhh sbb yang lepas yunk aku cakap TAK SANGKE !!  aku uns ta tawu kenape aku ta bole lupe ken dyer ,, ble aku tengok wall FB dyer nuns new GF dyer ,, aku rase aku cam JEALOUS !! tpy ,, na buadd cam ner ,, begini lar ken naseb aku .. memang aku selalu kene ,, n selalu jgek aku akn rse bgitu .. juz PASRAH jerqq lar ,, ta bole buadd per .. setakat nih jerqq kudd aku bole cter ,, nty kal0 pape ,, aku rojer2 lar at sni .. hahaw !! byewpp ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan